Om oss
Albona Online Faktura skapades redan år 2013 av Albona Redovisning AB. Under de senaste åren har fler funktioner utvecklas för att underlätta för våra kunder. Numera ägs och drivs tjänsten av företaget Alonfa AB.
Syftet med tjänsten är att hjälpa småföretagare med fakturering, offerter, projekthantering och tidrapporter. Med vår tjänst kan du som företagare få mer tid över till annat.
Funktionerna i våra tjänster
Fakturor, offerter, register, projekt och tidrapporter
Upptäck vår smidiga lösning för hantering av fakturor, offerter, register, projekt och tidrapporter. Vår lösning är kundorienterad där du som användare snabbt kommer upptäcka de många fördelar tjänsten erbjuder.
Tjänsten erbjuder dig som användare mängder av smarta och nyttiga funktioner som hjälper dig i ditt företagande.
Du som användare kan exempelvis skapa olika mallar och automatiskt fakturera projektkostnader. Vi tror att du kommer spara mycket tid till roligare och mer lönsamma saker.
Vårt företagsuppdrag
Att tillgodose småföretagare en möjlighet till förenkling i deras arbete, oavsett bransch. Tjänsten Albona Online Faktura är ett hjälpande administrativt verktyg vid skapande och hantering av fakturor, offerter, register, projekt och tidrapporter.
Vår vision
Vi har över 20 års erfarenhet av branschen. Vår vision är att bli en ledande aktör som erbjuder moderna företagstjänster för småföretagare i Europa. Med våra smarta tjänster vill vi hjälpa småföretagare att förenkla och utveckla sitt företagande.
Om företaget
Albona Online Faktura levereras av Alonfa AB.
Alonfa AB
Gamla Kronvägen 10 E
433 33 Partille
Organisationsnummer 559326-2727
Styrelsen har sitt säte i Partille.